Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen een offerte te maken. Als dit langer duurt nemen wij contact met u op. U bent uiteraard ook vrij om zelf even contact op te nemen.
Hanteren jullie algemene voorwaarden?
Ja. Onze algemene voorwaarden zijn te downloaden op onze website.
Kan ik een afspraak maken om ideeën te bespreken?
Ja dat kan. Graag zelfs. U kunt een afspraak met ons maken door telefonisch contact op te nemen op 0318 – 43 23 50 of door een mail te sturen naar verkoop@alberszeilmakerij.nl.
Kan ik ook via iDeal betalen?
Ja dit kan. In de mail met de factuur zit een link om via iDeal te betalen.
Kan ik zelf een leverdatum kiezen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij streven ernaar om de levertermijn zo kort mogelijk te houden. Als de producten besteld worden communiceren wij met u de verwachte leverdatum.
Kan ik zonder afspraak langskomen voor reparatie?
Nee, dit is niet mogelijk. Als u contact met ons opneemt maken wij met u een afspraak. Zo zorgen wij ervoor dat de wachttijden zo kort mogelijk zijn
Kunnen jullie de producten ook monteren?
Ja, dat kunnen wij. Wij doen er alles aan om u te ontzorgen. Graag maken wij afspraken met u over de montage.
Moet ik alles vooraf betalen?
Nee. Bestaande klanten mogen achteraf betalen. Ons betalingstermijn is 30 dagen. Nieuwe klanten moeten wel een aanbetaling doen.
Kunnen jullie ook zeilen repareren?
Dit is afhankelijk van het materiaal en de schade. Als u foto’s naar ons toestuurt per mail (verkoop@alberszeilmakerij.nl) dan beoordelen wij of het zeil nog gerepareerd kan worden. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie.
Worden de producten bezorgd of moet ik ze ophalen?
De producten kunnen bij ons in Ede of Hoogeveen opgehaald worden. Wij kunnen de producten ook bij u bezorgen. Geeft dit vooraf aan ons door.
Verzenden jullie ook internationaal?
Ja. Wij versturen onze bestellingen op verzoek van de klant ook internationaal.